בליווי מקהלה ווקאלית: הנגידים התכנסו באירוע מפואר

נתי קאליש 2 Comment on בליווי מקהלה ווקאלית: הנגידים התכנסו באירוע מפואר

תיעוד מקרית גת: עשרות נדיבי לב התכנסו כאיש אחד לתמיכה בארגון 'מחיה נפשות' בראשות אדמורי"ם ורבנים חשובים | צילום: מענדי קורנט

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

זה תקופה לא מבוטלת פועל ומתבסס הארגון הנפלא "מחיה נפשות" בעיר קרית גת המעטירה ששם לו למטרה להחיות נפש כל חי ולדאוג להרחבה ורווחה בבתי משפחות ברוכות ילדים לאורך כל ימות השנה בדגש על שבתות וימים טובים.

מתוך רצון עז לפרוץ קדימה ולהרבות את סכומי הסיוע בכמות ובאיכות החליט הארגון שמתבסס על כספי תרומות לצאת למסע התרמה ייחודי מסוגו שמרכזו היה כינוס נדיבים ונגידים שהתקיים ביום ראשון ג' אייר ביום המסוגל הילולת הרה"ק רבי ישעי' בן רבי משה מקרעסטיר זיע"א בשילוב סעודת הילולא לעילוי נשמתו אליה הצטרפו כתומכים קבועים למפעל הנשגב ולהיות יסודות איתנים שיתנו ביסוס למעשי החסד בדרכו של בעל ההילולא.

התגובות היו נלהבות ובשעה היעודה התכנסו המוזמנים בביתו של המארח הדגול ידיד הארגון וראש התומכים הרה"צ ר' יוסף מאיר הלברשטאם שליט"א שהוכן ברוב פאר והדר לקראת המעמד.

בראש ובראשונה זכו המשתתפים להדליק נר לכבוד בעל ההילולא כשלאחר מכן נטלו ידיהם לסעודה עשירה בשפע גדול כיד המלך.

את המסיבה פיארו הנדיבים הדגולים ואישי ציבור ביניהם אורח הכבוד כ"ק אדמו"ר מגארליץ שליט"א אביו של בעל האכסניה שאף נשא מדברות קודשו במהלך הסעודה בהם הרחיב בחשיבות ההליכה בדרכיו של בעל ההילולא ואף שיבח את העסקנים החשובים הרב יוסף מאיר פרוכטר שליט"א והרב שלמה טרויבע שליט"א

את המשא המרכזי שמעו הנוכחים מפי אורח הכבוד הרב אשר שווארץ בעל מחבר ספר מעדני אשר הרחיב במתק שפתיו במעלת הדבקות במידת החסד שזה המפתח לכל הישועות.

לאחמ"כ נפתחה המגבית בה הכריזו המוזמנים נדיבי הלב על הסכום שייקחו על עצמם באופן קבוע לקול תרועות עידוד מצד המוזמנים. הנוכחים הביעו התפעלות מההפקה המיוחדת בטוב טעם ודעת ע"י המפיק הרב מאיר גרינוואלד בשיתוף פרפקט הפקות.

את המעמד הנעימו המשוררים מקהלת רבבות בניצוח ווקאלי.

באוירה עילאית ננעל המעמד מתוך תחושת אחריות ושותפות מכלל המשתתפים אשר הביעו את רצונם לשאת בעול באופן קבוע תוך שהם מציינים לשבח את הנהלת הארגון על היוזמה הברוכה ובפרט על הפקת המסיבה כראוי וכיאות שהנציחה את בעל ההילולא תוך מתן זכות להמשיך בדרכיו במפעלי החסד האדירים .

קרדיט צילום: מענדי קורנט

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אחריהם ישראל מי כעמך ישראל